Skip to content

Romkert Debrecen

Menu
  • Kapcsolat
Menu

Évszakhoz illik a nyári reklámajándék

Posted on 2017-06-14
Nyári reklámajándék

Ezek olyan marketing eszközök, amelyeket általában a hétköznapokban használnak, és fel van rajtuk tüntetve egy adott cég logója, neve vagy valamilyen kampányhoz, esetleg céghez kapcsolódó szlogen. A nyári reklámajándék rendkívül elterjedt napjainkban. A márkaépítés mellett ezek a termékek gyakori eszközök a gerillakampányokban is. A legelső ismert promóciós eszközök az Egyesült Államokban kerültek alkalmazásra a 18. században.

Ezekről azt kell tudni, hogy emlékkitűzők voltak, amelyeket Georg Washington amerikai elnök választási kampányában osztogattak a választásokon 1789-ben. A 19. század elején már több ilyen kellékkel lehetett találkozni, amelyeket a politikában vagy a kereskedelemben használtak népszerűsítés céljára, mint például naptárak, vonalzók és fából készült, különféle egyedi tárgyak.

A nyári reklámajándék gyakran napszemüveg, póló, baseballsapka, napernyő, hűtőtáska, strandpapucs formájában figyelhető meg. Ezeket a termékeket két csoportba lehet osztani, a direkt és az indirekt csoportokba.

Kategória

  • Ajtó
  • Autó
  • Egészség
  • Egyéb
  • Étel
  • Internet
  • Klíma
  • Szállás
  • Szolgáltatás
  • Szórakozás
  • Táska
  • Tea
  • Történelem
  • Vásárlás
  • Webáruház

Címkék

Audi bontott alkatrészek

Kategóriák

  • Ajtó
  • Autó
  • Egészség
  • Egyéb
  • Étel
  • Internet
  • Klíma
  • Szállás
  • Szolgáltatás
  • Szórakozás
  • Táska
  • Tea
  • Történelem
  • Vásárlás
  • Webáruház

Legutóbbi bejegyzések

  • Legénybúcsú póló a Pixelspolo.hu pólónyomtatás kínálatában
  • Dunaplaszt kerítésfesték – tartós védelem kültérre
  • A Cerave hidratáló arckrém csodákra képes
  • Linképítés alapjai: a Kanga Design SEO ügynökség útmutatója
  • Megbízható optikai kábel a tökéletes hangélményért a KáCsa Audióban

Címkék

Audi bontott alkatrészek
©2025 Romkert Debrecen | Design: Newspaperly WordPress Theme