Hogy miként lehet elérni többezer potenciális ügyfelet? Az online reklám a Facebookon még mindig nagyon népszerű, annak ellenére, hogy most már a Meta jelenti az anyavállalatot.
Ez pedig nem más, mint a Mark Zuckerberg nagy álma, ami tervei szerint a metaverzumban fog kiteljesedni. Ez nem más, mint „közösségi internet“ koncepciója, hiszen mint tudjuk az Instagram, a WhatsApp, az Oculus VR-platform egytől-egyig a Facebook cég tulajdonában állnak.
Mivel ezeknek a platformoknak nincs sok közük a közösségi médiához, ezért a Meta, vagy ha úgy tetszik, akkor a „metaverzum“ megpróbálja ezeket összefogni egyfajta, kibővített virtuális valósággá formálni.
Tehát, aki attól tart, hogy az online reklám a Facebookon már nem éri meg, mert a fiatalok többsége az Instagramon, YouTube-on, Twitch-en és főként a TikTok-on tartózkodik, annak nincs mitől tartania, mert még mindig hatalmas tömegekhez juthat el az online reklám a Facebookon, hiszen egy olyan platformról beszélünk, amit szinte kivétel nélkül minden internetfelhasználó felkeres naponta többször.