Bármilyen tárgy, amire szükségünk van és alkalmas arra, hogy üzeneteket közvetítsen, az megfelel marketingeszköznek is. Ezért léptek be a napernyők a népszerűsítés világába.
Ez egyáltalán nem meglepő, hiszen mindig kell valamilyen új felületet találni, hogy ne váljanak unalmassá a reklámozásra használt ajándékok, meglepetések. Habár elsősorban a nyárhoz kötjük a napernyők használatát, mégis egész évben hordozhatják azt a hatást, amit kifejtettünk általa.
A praktikussága mellett, a mérete is indokolja a bevetését, mert bármelyik cég fontosabb adatai jól elférnek rajta, ezen kívül jelszavak vagy jelmondatok nyomtatására is alkalmas. Arra is lehetőséget kínál, hogy kreatív módon bepillantást nyújtsunk a vállalkozásunk életébe és a tevékenységek részleteibe.
Ez annak köszönhető, hogy a napernyők szinte magukhoz vonzzák a tekintet. A tervezéskor érdemes sok figyelmet szentelni a színek használatának, mert ez lesz a legfontosabb jellemzője az egész ernyőnek, ugyanis egyéb adottságain nem tudunk változtatni.